Ładowanie
Nazwa usługi: Zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy w Lubochni

Tomaszowska 9/

97-217 Lubochnia

44 710 35 10

44 710 30 93

   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek od posiadacza nieruchomości, zawierający:

    1) Imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości albo właściciela urządzeń, o którym mowa w art. 83 ust. 1 pkt 2 ustawy o ochronie przyrody,

    2) Tytuł prawny władania nieruchomością, z tym że wymóg ten nie dotyczy wniosku właściciela urządzeń, o którym mowa w art. 83 ust. 1 pkt 2 ustawy o ochronie przyrody,

    3) Nazwę gatunku drzewa lub krzewu,

    4) Obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm,

    5) Przeznaczenia terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew,

    6) Przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu,

    7) Wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy,

    8) Rysunek lub mapę określającą usytuowanie drzewa lub krzewu w stosunku do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących lub budowanych na tej nieruchomości.
  • Posiadacz nieruchomości, który nie jest jej właścicielem, zobowiązany jest dołączyć do wniosku zgodę właściciela na usunięcie drzew lub krzewów. Zgoda właściciela nieruchomości nie jest wymagana w przypadku wniosku złożonego przez użytkownika wieczystego nieruchomości.
   
Sposób załatwienia sprawy:
   
Opłaty:

   
Czas załatwienia sprawy:
   
Tryb odwoławczy:
   
Podstawa prawna:
   
Inne informacje:
   
Formularz elektroniczny: Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów
   
Dokumenty dodatkowe:
   
Usługi powiązane: